Komunikat o zmianie Regulaminu usługi „Wyniki on-line”

Szanowni Państwo,

Zgodnie z pkt. X Regulaminu świadczenia usługi „Wyniki on-line” z dnia 28.05.2025 r. informujemy, że z dniem 21.07.2025 r. nastąpi zmiana wskazanego regulaminu. Zmiany w regulaminie zostały wyszczególnione poniżej.

  1. ZMIANY ISTOTNE
  1. Zmiana § II. pkt g), wprowadzenie następującego brzmienia

„g) Logowanie – proces polegający na podaniu numeru Karty lub numeru PESEL w odpowiednich polach oraz potwierdzeniu tożsamości hasłem utworzonym podczas procesu Weryfikacji. Osoba, która wcześniej podała numer telefonu, otrzymuje kod SMS, który należy wprowadzić w trakcie logowania w Serwisie.

Osoba, która nie podała wcześniej numeru telefonu, jest zobowiązana do jego podania w trakcie logowania. Na wskazany numer zostanie wysłany kod SMS niezbędny do zakończenia procesu logowania. Alternatywnie, po dodaniu konkretnego urządzenia do listy „urządzeń zaufanych” zgodnie z procedurą opisaną w Serwisie, Użytkownik jest zwolniony z obowiązku podawania kodu przesyłanego SMS-em.”

  • Dodano lit. c) w § IV. ust. 3 o następującej treści:

„c)        Usługodawca wyróżnia następujące ścieżki procesu utworzenia nowego Hasła w zależności od zakresu posiadanych przez Pacjenta danych wymaganych do Logowania:”

  • Zmiana § IV. ust. 4 i nadanie mu następującego brzmienia

„4. W przypadku, gdy Usługobiorca nie posiada Karty Dostępu do Usługi „Wyniki On-line” lub napotyka problemy z Logowaniem, ma możliwość skorzystania z usługi „Wyniki On-line” w formie „Wyniki badań z pojedynczego zlecenia”. Usługa ta umożliwia dostęp do wyników badań na zasadach określonych w punkcie IV A, niezależnie od miejsca ich wykonania, na podstawie numeru zlecenia.

Aby skorzystać z tej formy usługi, Pacjent powinien:

a) Wejść na stronę www.wyniki.diag.pl i wybrać opcję logowania „Wyniki badań z pojedynczego zlecenia”;

b) W formularzu logowania wpisać numer zlecenia oraz datę urodzenia podaną przy zlecaniu badania, a następnie kliknąć przycisk „Sprawdź wyniki”, zapoznać się z Regulaminem, z zastrzeżeniem lit. c) i d);

c) Zgodnie z informacją w Serwisie, Pacjent może dodatkowo uruchomić dostęp do wyników z wykorzystaniem telefonu (dwuskładnikowe uwierzytelnianie). W przypadku skorzystania z tej opcji lub przejścia procesu Weryfikacji, Pacjent zobowiązany jest do podania kodu przesłanego na wskazany numer telefonu;

d) W przypadku braku dwuskładnikowego uwierzytelniania, Pacjent zobowiązany jest do podania trzech wskazanych przez system cyfr z numeru PESEL (oraz zapoznania się z Regulaminem).”

  • Zmiana § III. ust. 3 lit. c. i nadanie mu następującego brzmienia:

 
Obecnie jedynym wymaganym sposobem kontaktu jest numer telefonu. Wymóg adresu e-mail został usunięty:

„3.        Wymagania techniczne dotyczące korzystania z Usługi „Wyniki On-line” są następujące:

a.          komputer połączony z siecią Internet;

b.          przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML) powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW;

c.          numer telefonu.”

  • Zmiana § X. ust. 3 i nadanie mu następującego brzmienia:

„3.        Usługobiorcy będą związani postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie wypowiedzą go w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu wypełniając formularz kontaktowy na stronie https://diag.pl/pacjent/kontakt/formularz/

Informacja o zmianie Regulaminu oraz o terminie wejścia w życie zmian zostanie umieszczona na stronie https://diag.pl/pacjent/aktualnosci/  a osoby posiadające Konto Stałego Klienta otrzymają dodatkowo komunikat w formie pop-upu po zalogowaniu się na Konto Stałego Klienta.”

  • Usunięto cały rozdział dotyczący polityki plików Cookies

Całkowicie usunięto rozdział IX „Cookies” oraz powiązane zapisy. Przyczyną tej zmiany jest ujednolicenie polityki plików Cookies i umieszczenie jednej kompleksowej regulacji polityki plików Cookies w Regulaminie Strony i Polityce Prywatności dostępnym pod adresem: https://diag.pl/pacjent/regulamin-strony-i-polityka-prywatnosci-aktualny/

  1. ZMIANY MAŁO ISTOTNE
  1. Ujednolicenie nazw przycisków i poleceń ekranowych


Przykładowo: „PRZEJDź DALEJ” zostało zastąpione „DALEJ”, „WYBIERZ” uściślono jako pole wyboru.

  1. Uspójnienie terminologii i interpunkcji


Wprowadzono korekty językowe: skrócono złożone zdania, uporządkowano interpunkcję, poprawiono błędy fleksyjne i literówki (np. „w trakcje” > „w trakcie”).

  1. Ujednolicenie odniesień do serwisów i linków


Wszystkie adresy URL zostały przedstawione w jednolitej formie, np. „https://diag.pl/sklep/regulaminy/”.

  1. Zmiany układu graficznego dokumentu


Poprawiono formatowanie punktów list, numerację oraz odstępy między sekcjami.

Pełna treść nowego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej: https://wyniki.diag.pl/regulations Wszelkie pytania prosimy kierować poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://diag.pl/pacjent/kontakt