Pobranie krwi w domu
Wybierz pełen komfort pobrania dla Ciebie i Twoich bliskich.

Jeszcze więcej wygody
Nie masz możliwości lub czasu na dojazd do punktu pobrań? W e-sklepie Diagnostyki możesz zamówić usługę „Pobranie w domu", czyli wykonanie badań diagnostycznych w dogodnym dla Ciebie terminie, pod wskazanym przez Ciebie adresem. Takie rozwiązanie sprawdzi się również w przypadku konieczności wykonania badań u małych dzieci, osób starszych lub kobiet w ciąży, zapewniając komfortową atmosferę i oszczędność czasu.
Usługa realizowana jest we współpracy z uPacjenta.pl i obejmuje szeroki zakres badań z oferty Diagnostyki. Zakup jednej usługi Pobranie w domu” umożliwia obsłużenie aż 3 pacjentów podczas jednej wizyty domowej – medycy mogą pobrać materiał od Ciebie, jak również od członków Twojej rodziny lub przyjaciół przebywających pod wskazanym adresem.
Bezpiecznie i profesjonalnie
Materiał do badań pobierany jest przez wykwalifikowany personel medyczny. W ramach usługi oferujemy nie tylko pobranie krwi. Możesz również przekazać do badań próbki moczu i kału, które zostaną odpowiednio zabezpieczone i przetransportowane do laboratorium. Personel medyczny zaopatrzony jest we wszystkie niezbędne akcesoria, które zapewnią każdemu z naszych pacjentów higieniczne warunki podczas domowego pobrania.
Miasta, w których realizujemy Pobranie w domu
Sprawdź miasta według województw.
Wrocław
Lublin
Usługa obejmuje również dojazd do:
Dąbrowica
Dominów
Elizówka
Kalinówka
Konopnica
Marysin
Szerokie
Wólka
Świdnik
Łódź
Usługa obejmuje również dojazd do:
Ksawerów
Starowa Góra
Pabianice
Konstantynów Łódzki
Rąbień
Aleksandrów Łódzki
Andrespol
Zgierz
Kraków
Usługa obejmuje również dojazd do:
Czarnachowice
Kryspinów
Libertów
Michałowice
Modlnica
Modlniczka
Mogilany
Węgrzce
Zielonki
Skawina
Wieliczka
Zabierzów
Warszawa
Usługa obejmuje również dojazd do:
Izabelin
Janki
Klaudyn
Kobyłka
Łomianki
Marki
Ożarów Mazowiecki
Sulejówek
Stare Babice
Zielonka
Konstancin Jeziorna
Legionowo
Pruszków
Raszyn
Wołomin
Ząbki
Piaseczno
Piastów
Otwock
Rzeszów
Usługa obejmuje również dojazd do:
Boguchwała
Głogów Małopolski
Krasne
Łąki
Malawa
Rudna Mała
Rudna Wielka
Świlcza
Tajecina
Trzebownisko
Tyczyn
Białystok
Usługa obejmuje również dojazd do:
Ignatki-Osiedle
Klepacze
Krupniki
Księżyno
Olmonty
Porosły
Sikorszczyzna
Stanisławowo
Wasilków
Gdańsk
Gdynia
Sopot
Bielsko-Biała
Bytom
Chorzów
Czeladź
Dąbrowa Górnicza
Gliwice
Katowice
Usługa obejmuje również dojazd do:
Siemianowice Śląskie
Mikołów
Mysłowice
Ruda Śląska
Sosnowiec
Zabrze
Olsztyn
Poznań
Szczecin
Jak dokonać zakupu?

1. Wybierz punkt pobrań w swojej miejscowości i dodaj do koszyka wybrane badania lub pakiety.

2. Jeśli Twoja miejscowość i wybrane badania lub pakiety są objęte usługą Pobranie w domu, w koszyku wyświetli się możliwość dodania usługi do zamówienia.

3. Dodaj do zamówienia „Pobranie w domu” - w formularzu podaj swój nr telefonu - jest on niezbędny do zarejestrowania i ustalenia szczegółów pobrania.

4. Po opłaceniu zamówienia, w ciągu 5 godzin, skontaktuje się z Tobą konsultant infolinii uPacjenta. Godziny pracy Infolinii: poniedziałek – piątek od 6:00 do 20:00.

5. W umówionym terminie, pod ustalonym adresem, personel medyczny pobierze materiał do zamówionych badań.

6. Poznaj wyniki online na stronie wyniki.diag.pl.
Pobranie w domu - więcej informacji
Wizyty domowe odbywają się głównie od poniedziałku do soboty, od 6:00 do godzin popołudniowych (14:00-15:00), w mniejszym zakresie również w niedziele. Zakres godzin jest zależny od aktualnej dostępności terminów w danej lokalizacji. Dzień i godzina wizyty domowej ustalane są podczas rozmowy telefonicznej z Pacjentem, uwzględniając preferencje Pacjenta co do terminu.
Konsultant infolinii uPacjenta kontaktuje się w ciągu 5 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia, w godzinach pracy infolinii uPacjenta: od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 20:00. Jeśli zamówienie zostało opłacone poza godzinami pracy infolinii uPacjenta, konsultant skontaktuje się z Tobą w terminie do 5 godzin od momentu rozpoczęcia pracy infolinii w kolejnym dniu roboczym.
Czas oczekiwania zależny jest od aktualnej dostępności terminów danego dnia w danej lokalizacji. Konsultanci starają się wybrać taki termin, który odpowiada preferencjom Pacjenta.
Pobranie krwi w warunkach domowych jest całkowicie bezpieczne. Personel medyczny uPacjenta wyposażony jest w jednorazowy, niezbędny sprzęt do pobrań oraz środki do dezynfekcji, maseczki, rękawiczki czy podkłady.
Usługa domowego pobrania, którą można dodać do zamówionych badań, kosztuje 99 zł.
Czas oczekiwania na wyniki badania jest podany na stronie danego badania lub pakietu w e-sklepie Diagnostyki.
Do jednego zamówienia można dodać nie więcej niż jedną usługę Pobrania w domu, która umożliwia pobranie materiału od maksymalnie 3 osób.
Tak, bezpłatna zmiana terminu wizyty jest możliwa maksymalnie do 24 godzin przed planowaną wizytą. Termin można zmienić kontaktując się z infolinią uPacjenta pod nr 22 120 18 80 albo logując się na konto w Panelu Pacjenta uPacjenta (dostęp do konta zakładany jest podczas rozmowy z konsultantem infolinii uPacjenta). W okresie krótszym niż 24 godziny przed planowaną wizytą, zmiana terminu jest możliwa jedynie przez kontakt z infolinią uPacjenta pod nr 22 120 18 80, ale wiąże się z uiszczeniem opłaty bezpośrednio do uPacjenta (zostanie wysłany link do płatności online) w wysokości kwoty wykonania usługi przez uPacjenta, zgodnie z cennikiem uPacjenta w danym regionie. Termin zostanie zmieniony po uiszczeniu opłaty przez pacjenta.
Z zamówienia z usługą Pobranie w domu można zrezygnować pod warunkiem, że Pobranie domowe jeszcze nie zostało zrealizowane. W celu zgłoszenia rezygnacji skontaktować się telefonicznie bądź mailowo z infolinią uPacjenta (nr tel. 22 120 18 80, email pomoc@upacjenta.pl) w godzinach infolinii uPacjenta (poniedziałek - piątek 6:00 – 20:00). Rezygnacja jest bezpłatna, jeśli zostanie zgłoszona najpóźniej do 24 godzin przed zaplanowanym terminem wizyty. Jeśli zaś zgłoszenie rezygnacji nastąpi w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowanym terminem wizyty, pacjent otrzymuje zwrot opłaty za zakupione badania, lecz nie otrzymuje zwrotu opłaty za usługę Pobranie w domu. Uwaga! Anulując usługę Pobranie w domu, anulowane zostaje całe zamówienie, do którego dokupione było Pobranie w domu.
Materiał może być pobierany od pacjentów w każdym wieku. Konsultant, ustalając liczbę pacjentów na wizytę domową, proponuje wówczas termin badania, w którym dostępny jest personel medyczny wyspecjalizowany w wykonywaniu pobrań u najmłodszych pacjentów.
Infolinia uPacjenta dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00 pod adresem email pomoc@upacjenta.pl oraz pod nr telefonu 22 120 18 80.
Tak, konsultant uPacjenta będzie próbował skontaktować się na podany w zamówieniu numer telefonu jeszcze 4 razy w czasie 48 godzin od pierwszej podjętej próby kontaktu.
Nie, wszystkie badania i pakiety badań wchodzące w skład zamówienia z usługą Pobranie w domu przeznaczone są do realizacji podczas wizyty domowej w ramach tej usługi.
Wyniki badań będą dostępne na stronie wyniki.diag.pl
Masz pytanie o usługę Pobranie w domu?
Masz pytania o Pobranie w domu? Skontaktuj się z infolinią uPacjenta - napisz na pomoc@upacjenta.pl lub zadzwoń pod nr tel. 22 120 18 80.
