Pobranie krwi w domu

Wybierz pełen komfort pobrania dla Ciebie i Twoich bliskich.

Pobranie krwi w domu - pobranie krwi u całej rodziny

Jeszcze więcej wygody

Nie masz możliwości lub czasu na dojazd do punktu pobrań? W e-sklepie Diagnostyki możesz zamówić usługę „Pobranie w domu", czyli wykonanie badań diagnostycznych w dogodnym dla Ciebie terminie, pod wskazanym przez Ciebie adresem. Takie rozwiązanie sprawdzi się również w przypadku konieczności wykonania badań u małych dzieci, osób starszych lub kobiet w ciąży, zapewniając komfortową atmosferę i oszczędność czasu.

Usługa realizowana jest we współpracy z uPacjenta.pl i obejmuje szeroki zakres badań z oferty Diagnostyki. Zakup jednej usługi Pobranie w domu” umożliwia obsłużenie aż 3 pacjentów podczas jednej wizyty domowej – medycy mogą pobrać materiał od Ciebie, jak również od członków Twojej rodziny lub przyjaciół przebywających pod wskazanym adresem.

Bezpiecznie i profesjonalnie

Materiał do badań pobierany jest przez wykwalifikowany personel medyczny. W ramach usługi oferujemy nie tylko pobranie krwi. Możesz również przekazać do badań próbki moczu i kału, które zostaną odpowiednio zabezpieczone i przetransportowane do laboratorium. Personel medyczny zaopatrzony jest we wszystkie niezbędne akcesoria, które zapewnią każdemu z naszych pacjentów higieniczne warunki podczas domowego pobrania.

Miasta, w których realizujemy Pobranie w domu

Sprawdź miasta według województw.

Wrocław

Lublin

Usługa obejmuje również dojazd do:

Dąbrowica

Dominów

Elizówka

Kalinówka

Konopnica

Marysin

Szerokie

Wólka

Świdnik

Łódź

Usługa obejmuje również dojazd do:

Ksawerów

Starowa Góra

Pabianice
Konstantynów Łódzki
Rąbień
Aleksandrów Łódzki
Andrespol
Zgierz

Kraków

Usługa obejmuje również dojazd do:

Czarnachowice

Kryspinów

Libertów

Michałowice

Modlnica

Modlniczka

Mogilany

Węgrzce

Zielonki

Skawina
Wieliczka
Zabierzów

Warszawa

Usługa obejmuje również dojazd do:

Izabelin

Janki

Klaudyn

Kobyłka

Łomianki

Marki

Ożarów Mazowiecki

Sulejówek

Stare Babice

Zielonka

Konstancin Jeziorna
Legionowo
Pruszków
Raszyn
Wołomin
Ząbki
Piaseczno
Piastów
Otwock

Rzeszów

Usługa obejmuje również dojazd do:

Boguchwała

Głogów Małopolski

Krasne

Łąki

Malawa

Rudna Mała

Rudna Wielka

Świlcza

Tajecina

Trzebownisko

Tyczyn

Białystok

Usługa obejmuje również dojazd do:

Ignatki-Osiedle

Klepacze

Krupniki

Księżyno

Olmonty

Porosły

Sikorszczyzna

Stanisławowo

Wasilków

Gdańsk
Gdynia
Sopot

Bielsko-Biała
Bytom
Chorzów
Czeladź
Dąbrowa Górnicza
Gliwice
Katowice

Usługa obejmuje również dojazd do:

Siemianowice Śląskie

Mikołów
Mysłowice
Ruda Śląska
Sosnowiec
Zabrze

Olsztyn

Poznań

Szczecin
Świętokrzyskie0Śląskie13Zachodniopomorskie1Mazowieckie20Warmińsko-Mazurskie1Pomorskie3Podlaskie10Podkarpackie12Opolskie0Lubuskie0Lubelskie10Dolnośląskie1Łódzkie9Małopolskie13Kujawsko-Pomorskie0Wielkopolskie1Kliknij w województwo, aby wyświetlić dostępne oddziały.

Jak dokonać zakupu?

Tekst alternatywny obrazka dla punktu 1

1. Wybierz punkt pobrań w swojej miejscowości i dodaj do koszyka wybrane badania lub pakiety.

Tekst alternatywny obrazka dla punktu 2

2. Jeśli Twoja miejscowość i wybrane badania lub pakiety są objęte usługą Pobranie w domu, w koszyku wyświetli się możliwość dodania usługi do zamówienia.

Tekst alternatywny obrazka dla punktu 3

3. Dodaj do zamówienia „Pobranie w domu” - w formularzu podaj swój nr telefonu - jest on niezbędny do zarejestrowania i ustalenia szczegółów pobrania.

Tekst alternatywny obrazka dla punktu 4

4. Po opłaceniu zamówienia, w ciągu 5 godzin, skontaktuje się z Tobą konsultant infolinii uPacjenta. Godziny pracy Infolinii: poniedziałek – piątek od 6:00 do 20:00.

Tekst alternatywny obrazka dla punktu 5

5. W umówionym terminie, pod ustalonym adresem, personel medyczny pobierze materiał do zamówionych badań.

Tekst alternatywny obrazka dla punktu 6

6. Poznaj wyniki online na stronie wyniki.diag.pl.

Pobranie w domu - więcej informacji

Wizyty domowe odbywają się głównie od poniedziałku do soboty, od 6:00 do godzin popołudniowych (14:00-15:00), w mniejszym zakresie również w niedziele. Zakres godzin jest zależny od aktualnej dostępności terminów w danej lokalizacji. Dzień i godzina wizyty domowej ustalane są podczas rozmowy telefonicznej z Pacjentem, uwzględniając preferencje Pacjenta co do terminu.

Konsultant infolinii uPacjenta kontaktuje się w ciągu 5 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia, w godzinach pracy infolinii uPacjenta: od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 20:00. Jeśli zamówienie zostało opłacone poza godzinami pracy infolinii uPacjenta, konsultant skontaktuje się z Tobą w terminie do 5 godzin od momentu rozpoczęcia pracy infolinii w kolejnym dniu roboczym.

Czas oczekiwania zależny jest od aktualnej dostępności terminów danego dnia w danej lokalizacji. Konsultanci starają się wybrać taki termin, który odpowiada preferencjom Pacjenta.

Pobranie krwi w warunkach domowych jest całkowicie bezpieczne. Personel medyczny uPacjenta wyposażony jest w jednorazowy, niezbędny sprzęt do pobrań oraz środki do dezynfekcji, maseczki, rękawiczki czy podkłady.

Usługa domowego pobrania, którą można dodać do zamówionych badań, kosztuje 99 zł.

Czas oczekiwania na wyniki badania jest podany na stronie danego badania lub pakietu w e-sklepie Diagnostyki.

Do jednego zamówienia można dodać nie więcej niż jedną usługę Pobrania w domu, która umożliwia pobranie materiału od maksymalnie 3 osób.

Tak, bezpłatna zmiana terminu wizyty jest możliwa maksymalnie do 24 godzin przed planowaną wizytą. Termin można zmienić kontaktując się z infolinią uPacjenta pod nr 22 120 18 80 albo logując się na konto w Panelu Pacjenta uPacjenta (dostęp do konta zakładany jest podczas rozmowy z konsultantem infolinii uPacjenta). W okresie krótszym niż 24 godziny przed planowaną wizytą, zmiana terminu jest możliwa jedynie przez kontakt z infolinią uPacjenta pod nr 22 120 18 80, ale wiąże się z uiszczeniem opłaty bezpośrednio do uPacjenta (zostanie wysłany link do płatności online) w wysokości kwoty wykonania usługi przez uPacjenta, zgodnie z cennikiem uPacjenta w danym regionie. Termin zostanie zmieniony po uiszczeniu opłaty przez pacjenta.

Z zamówienia z usługą Pobranie w domu można zrezygnować pod warunkiem, że Pobranie domowe jeszcze nie zostało zrealizowane. W celu zgłoszenia rezygnacji  skontaktować się telefonicznie bądź mailowo z infolinią uPacjenta (nr tel. 22 120 18 80, email pomoc@upacjenta.pl) w godzinach infolinii uPacjenta (poniedziałek - piątek 6:00 – 20:00). Rezygnacja jest bezpłatna, jeśli zostanie zgłoszona najpóźniej do 24 godzin przed zaplanowanym terminem wizyty. Jeśli zaś zgłoszenie rezygnacji nastąpi w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowanym terminem wizyty, pacjent otrzymuje zwrot opłaty za zakupione badania, lecz nie otrzymuje zwrotu opłaty za usługę Pobranie w domu. Uwaga! Anulując usługę Pobranie w domu, anulowane zostaje całe zamówienie, do którego dokupione było Pobranie w domu.

Materiał może być pobierany od pacjentów w każdym wieku. Konsultant, ustalając liczbę pacjentów na wizytę domową, proponuje wówczas termin badania, w którym dostępny jest personel medyczny wyspecjalizowany w wykonywaniu pobrań u najmłodszych pacjentów.

Infolinia uPacjenta dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00 pod adresem email pomoc@upacjenta.pl oraz pod nr telefonu 22 120 18 80.

Tak, konsultant uPacjenta będzie próbował skontaktować się na podany w zamówieniu numer telefonu jeszcze 4 razy w czasie 48 godzin od pierwszej podjętej próby kontaktu.

Nie, wszystkie badania i pakiety badań wchodzące w skład zamówienia z usługą Pobranie w domu przeznaczone są do realizacji podczas wizyty domowej w ramach tej usługi.

Wyniki badań będą dostępne na stronie wyniki.diag.pl

Masz pytanie o usługę Pobranie w domu?

Masz pytania o Pobranie w domu? Skontaktuj się z infolinią uPacjenta - napisz na pomoc@upacjenta.pl lub zadzwoń pod nr tel. 22 120 18 80.

Pobranie krwi w domu - zamówienie