Zalogowałem się, ale nie widzę wyników...
Jeżeli zalogowałeś się na swoje konto i nie widzisz na nim wyników, zwróć uwagę na komunikat wyświetlający się zamiast wyników:
- „wyniki w trakcie wykonywania” – oznacza to, że wyniki badań nie są jeszcze gotowe, zaloguj się za chwilę,
- „wyniki zastrzeżone” – tych wyników nie możemy udostępniać ze względu na przepisy prawne,
- „wynik dostępny w wersji papierowej” – wyniki tych badań są dostępne wyłącznie w wersji papierowej. Prowadzimy pracę nad udostępnianiem ich w formie elektronicznej w przyszłości,
- „wyniki niedostępne” – jeżeli wyniki były zlecane przez Twoją placówkę medyczną (nie dokonywałeś płatności za nie) skontaktuj się ze zleceniodawcą w celu udostępnienia Ci wyników. Jeżeli sam zlecałeś i opłacałeś badanie, użyj formularza reklamacyjnego.
Jeżeli po kliknięciu na plik PDF z Twoimi wynikami dokument się nie wyświetla, pobierz lub zaktualizuj program Adobe Reader.