Regulamin strony i Polityka prywatności od 22.08.2025 r.
§ 1
Zakres Regulaminu
Ten Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki korzystania ze strony www.diag.pl, zwanej dalej Serwisem. Regulamin definiuje prawa i obowiązki Użytkowników, którzy korzystają z Serwisu, oraz administratora Serwisu w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
§ 2
Definicje
W Regulaminie używamy poniższych definicji:
- Serwis – strona www.diag.pl oraz jej subdomeny.
- Użytkownik – osoba, która odwiedza stronę.
- Dane osobowe – oznaczają wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Szczególnie na podstawie identyfikatora takiego jak:
- imię i nazwisko,
- numer identyfikacyjny,
- dane o lokalizacji,
- identyfikator internetowy,
- jeden lub kilka szczególnych czynników, które określają fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
- Właściciel Serwisu, Właściciel, my – Diagnostyka S.A. z siedzibą: 31-864 Kraków, ul. Prof. Michała Życzkowskiego 16. Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000918455, NIP: 675-12-65-009, Regon: 356366975, Kapitał zakładowy: 33 756 500,00 zł.
- Cookies (tzw. „ciasteczka”) – to dane informatyczne. Szczególnie pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika. Dzięki nim Użytkownik może korzystać z Serwisu.
- Logi Serwera – Informacje o niektórych zrachowaniach Użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Profilowanie – oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych. Polega na tym, że wykorzystujemy dane osobowe do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej. Szczególnie do analizy lub prognozy aspektów, które dotyczą:
- efektów pracy tej osoby fizycznej,
- jej sytuacji ekonomicznej,
- zdrowia,
- osobistych preferencji,
- zainteresowań,
- wiarygodności,
- zachowania,
- lokalizacji,
- przemieszczania się.
§ 3
Warunki korzystania z Serwisu
W tej części Regulaminu opisujemy warunki, na jakich Użytkownik może korzystać z Serwisu:
- Użytkownik korzysta z Serwisu zgodnie z Regulaminem, prawem, dobrymi obyczajami. Korzysta z niego tak, by nie naruszać praw osób trzecich oraz praw Właściciela.
- Jeśli stwierdzimy, że Użytkownik korzysta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem, prawem, dobrymi obyczajami lub narusza prawa osób trzecich albo nasze, możemy działać tak, by naprawić poniesioną w związku z tymi działaniami szkodę.
- Mamy prawo przerw i zakłóceń w działaniu Serwisu. Możemy wprowadzać ograniczenia terytorialne lub wiekowe w dostępie do Serwisu. Możemy też zamknąć Serwis i nie powiadamiać o tym wcześniej Użytkowników. Robimy wszystko, by zapewnić prawidłowe funkcjonowania Serwisu. Jednak nie gwarantujemy, że Serwis działać będzie bez awarii i przerw.
- Jeśli Użytkownik będzie mieć jakiekolwiek zastrzeżenia co do działalności Serwisu, może je do nas zgłaszać poprzez formularz: https://diag.pl/pacjent/kontakt/formularz/
- Kiedy Użytkownik korzysta z Serwisu, może mu się wyświetlić pop-up, w którym Użytkownik może ocenić funkcjonowanie Serwisu. Może też przekazać nam sugestię, co powinniśmy poprawić. Treść tego komunikatu jest dostępna w Serwisie pod adresem https://diag.pl/pacjent/
§ 4
Odpowiedzialność za treść
W tej części Regulaminu opisujemy zasady odpowiedzialności za treść:
- Odpowiadamy jedynie za treści własne, które zamieszczamy w Serwisie.
- Na bieżąco aktualizujemy informacje, które zamieszczamy w Serwisie. Przygotowujemy je starannie. Jednak nie gwarantujemy prawidłowości, aktualności, kompletności i stałej dostępności Serwisu.
- Możemy zmienić treści w Serwisie, uzupełniać je, skracać lub wycofywać. Nie gwarantujemy, że treści są odpowiednie dla Użytkownika i jego celów.
- W Serwisie mogą być umieszczone linki do adresów internetowych podmiotów trzecich, na których treść nie mamy żadnego wpływu. Za treści, które są pod linkowanymi adresami, odpowiada wyłącznie ich operator.
§ 5
Prawa autorskie
W tej części Regulaminu opisujemy zasady związane z prawami autorskimi:
- Zawartość Serwisu jest chroniona polskim i międzynarodowym prawem autorskim. Prawa do wszystkich materiałów zamieszczonych w Serwisie zastrzeżone są na rzecz Właściciela bądź firm i osób uprawnionych (np. partnerów handlowych, klientów).
- Użytkownik nie może powielać lub rozpowszechniać żadnej zawartości Serwisu (m.in. tekstów, dokumentów, plików, układów graficznych, grafik) w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób bez naszej pisemnej zgody.
- Jeśli Użytkownik naruszy prawa autorskie, poniesie odpowiedzialność prawną. Jest ona określona w przepisach ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
§ 6
Wskazówki techniczne
Aby prawidłowo i bez zakłóceń korzystać z Serwisu, Użytkownik powinien spełniać poniższe minimalne wymagania:
- mieć komputer, tablet lub telefon połączony z Internetem,
- mieć przeglądarkę internetową, która umożliwia wyświetlanie na ekranie komputera, tabletu lub telefonu dokumentów hipertekstowych (HTML) powiązanych w Internecie przez sieciową usługę www.
§ 7
Usługi świadczone w ramach Serwisu
W ramach strony internetowej: www.diag.pl świadczymy drogą elektroniczną poniższe usługi:
- Usługę „Dostęp do Wyników On – line” zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: https://wyniki.diag.pl/regulamin/.
- Usługę „Powiadomienie o wynikach badań” zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: https://diag.pl/pacjent/regulamin-swiadczenia-uslugi-powiadomienie-o-wynikach-badan/
- Usługę „Newsletter” zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: https://diag.pl/sklep/regulamin-newslettera-aktualny/
- Usługę informacyjną w przedmiocie świadczenia usług drogą elektroniczną dla Klientów Instytucjonalnych przez DIAGNOSTYKA S.A. zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: https://diag.pl/pacjent/regulamin-swiadczenia-uslug-droga-elektroniczna-dla-klientow-instytucjonalnych-diagnostyka-sa/
- Użytkownicy mogą zawierać umowy o wykonywanie badań laboratoryjnych lub usług konsultacji drogą elektroniczną (e-Sklep) zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: https://diag.pl/sklep/regulaminy/.
- Prowadzimy akcje profilaktyczne lub konkursy zgodnie z regulaminami dostępnymi na stronie: https://diag.pl/sklep/regulaminy-akcji-profilaktycznych-w-e-sklepie/.
- Usługę Chatbota zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: https://diag.pl/sklep/regulamin-chatbota-aktualny/ .
Jeśli wystąpi jakakolwiek sprzeczność między postanowieniami zawartymi w tym Regulaminie oraz regulaminie danej Usługi, pierwszeństwo będą miały postanowienia regulaminu danej Usługi. W sprawach nieuregulowanych w wskazanych regulaminach powyższych Usług mają zastosowanie przepisy niniejszego regulaminu.
§ 8
Ochrona prywatności
W tej części Regulaminu opisujemy, jak chronimy prywatność:
- Przetwarzamy dane osobowe Użytkownika zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.[i] (dalej: „RODO”) oraz innymi aktualnymi aktami prawnymi.
- W rozumieniu RODO administratorem danych jest Właściciel Serwisu.
- Robimy wszystko, by chronić interesy osób, których dane dotyczą.
- Szczególnie zapewniamy, że dane, które zbieramy:
- Przetwarzamy zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą.
- Zbieramy w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach. Nie przetwarzamy ich dalej niezgodnie z tymi celami.
- Są adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których je przetwarzamy.Są prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniamy je.
- Przechowujemy je w formie, która umożliwia identyfikację osoby, której dane dotyczą. Dane przechowujemy przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których je przetwarzamy.
- Przetwarzamy w sposób, który zapewnia odpowiednie bezpieczeństwo. W tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
- Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Użytkownik może się z nim skontaktować w sprawie ochrony danych przez formularz: https://diag.pl/pacjent/kontakt/daneosobowe/.
- Zbieramy dane osobowe Użytkowników:
- W ramach świadczeń wskazanych w rozdziale Usługi świadczone w ramach Serwisu na zasadach określonych w regulaminach wskazanych w tym rozdziale.
- Za pośrednictwem formularzy kontaktowych (dalej: „Formularz kontaktowy”).
- O każdej osobie, która odwiedza Serwis – cookies. Ciasteczka umożliwiają nam identyfikacje przeglądarki lub urządzenia osoby, która odwiedza Serwis, z jakich informacji Użytkownik korzysta oraz Logi Serwera.
- Dane osobowe Użytkowników zebrane przez Formularz Kontaktowy:
- Przetwarzamy po to, by udzielić odpowiedzi na pytanie:
- Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) lub
- kiedy udzielenie odpowiedzi wynika z obowiązku prawnego administratora np. odpowiedzi na reklamacje, żądanie, które dotyczy danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RORO).
- Są nam potrzebne, by przesłać odpowiedź. Będziemy je przetwarzać przez okres, którego potrzebujemy, by udzielić odpowiedzi. A także do czasu przedawnienia roszczeń, jeśli to niezbędne.
- Przetwarzamy po to, by udzielić odpowiedzi na pytanie:
- Możemy również przetwarzać dane osobowe Użytkowników:
- dla celów statystycznych,
- dla celów archiwizacyjnych,by dojść do roszczeń związanych z realizacją zamówień, które Użytkownicy składają w Serwisie,
- by dojść do roszczeń związanych z realizacją innych świadczeń wskazanych w rozdziale o Usługach Świadczonych w Serwisie oraz o ochronie prywatności.
- Dane możemy przetwarzać zgodnie z informacjami zawartymi w tym rozdziale Regulaminu:
- Pliki cookies niezbędne do prawidłowego działania Serwisu oraz Logi Serwisu zbieramy są w prawnie uzasadnionym interesie administratora (rt.. 6 ust. 1 lit. f RODO). Interes ten polega na tym, że zapewniamy sprawne działanie Serwisu oraz dbamy o bezpieczeństwo.
- Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego działania Serwisu. zbierane są za zgodą Użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i będą przechowywane do czasu zmiany ustawień zgodnie z §3
- Możemy przetwarzać dane osobowe Użytkowników w sposób zautomatyzowany, aby przesyłać im zindywidualizowane informacje o profilaktyce zdrowotnej, akcjach profilaktycznych i pakietach badań. Takie przetwarzanie może wynikać z odrębnych świadczeń wskazanych w rozdziale Usługi świadczone w ramach Serwisu.
- W sprawie przetwarzania danych osobowych Użytkownik może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://diag.pl/pacjent/kontakt/daneosobowe/. Może również powiadomić organ nadzorczy, jeśli będziemy przetwarzać jego dane osobowe niezgodnie z prawem.
- Użytkownik może:
- Mieć dostęp do treści swoich danych.
- Poprawiać swoje dane.
- Usunąć dane.
- Ograniczyć przetwarzanie.
- Sprzeciwić się.
- Wnieść skargę do organu nadzorczego ochrony danych. Jeśli uzna, że przetwarzamy jego dane niezgodne z aktualnymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
- Odwołać zgodę, jeśli przetwarzamy jego dane na podstawie zgody. Jednocześnie odwołanie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych w czasie, kiedy zgoda obowiązywała. Odwołanie zgody nie ogranicza zwykłego korzystania z Serwisu. Użytkownicy mogą zarządzać zgodami – w tym wyrażać je, kiedy wchodzą do Serwisu oraz odwołać przez funkcję dostępną na dole strony „Pliki cookies”.
- Dostęp do danych osobowych Użytkowników mogą uzyskiwać podmioty, które świadczą usługi serwisowe oprogramowania wykorzystywanego przez Serwis oraz podmiot, który świadczy usługi hostingowe. Dostęp do danych mogą również uzyskiwać podmioty, o których mowa w tym rozdziale Regulaminu.
- Nie zamierzamy przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), chyba że będzie to konieczne. W takim przypadku transfer danych odbywać się będzie zgodnie z przepisami prawa. W szczególności na podstawie decyzji Komisji Europejskiej, klauzul umownych lub wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą. Szczegóły na temat transferu danych oraz zabezpieczeń Użytkownik może uzyskać, kiedy skontaktuje się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem https://diag.pl/pacjent/kontakt/daneosobowe/.
- Możemy profilować dane Użytkowników, które poruszaj się po Serwisie, dla celów marketingowych – pod warunkiem, że Użytkownik wyrazi zgodę:
- Na przetwarzanie i profilowanie danych osobowych wskazanych w formularzu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Na to, by otrzymywać od nas drogą elektroniczną informacje o ofertach współpracy w zakresie diagnostyki laboratoryjnej na adres e-mail lub numer telefonu wskazany w formularzu tj. poprzez akt jednoznacznej czynności potwierdzającej wyrażenie zgody wskazany w komunikacie wyświetlanym w Serwisie:
- Użytkownik w takim przypadku może odwołać zgodę w każdym momencie. Aby to zrobić pisze maila na adres: dane.marketing@diag.pl. Nie ma to wpływu na legalność profilowania w celach marketingowych przed tym, jak Użytkownik cofnął zgodę.
- Brak zgody na profilowanie w celach marketingowych nie ogranicza możliwości korzystania z Serwisu.
- Na to, by otrzymywać od nas drogą elektroniczną zindywidualizowane informacje o akcjach profilaktycznych w zakresie ochrony zdrowia i informacji z tym związanych:
- Zgoda użytkownika na profilowanie danych osobowych jest dobrowolna. Użytkownik może ją zaznaczyć, kiedy zakłada konto w Serwisie lub kiedy kupuje w Serwisie.
- Zakres w jakim przetwarzamy dane osobowe, w tym profilowania, jest dostępny na stronie: https://diag.pl/sklep/zakres-przetwarzania-danych-w-tym-profilowania-w-ramach-zapisu-na-newsletter/.
- Niektóre informacje (cookies), w zależności od ich zawartości, mogą zostać powiązane z konkretną osobą – przypisane do pewnych zachowań np. przy rejestracji w Serwisie.
- Realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z postanowieniami tego Regulaminu, regulaminów wskazanych w rozdziale Usługi świadczone w Serwisie. Umieszczamy również informację przy Formularzu kontaktowym.
- Użytkownik pozostaje anonimowy do momentu aż skorzysta z usług opisanych w rozdziale Usługi świadczone w Serwisie lub wypełni formularz kontaktowy na stronie Serwisu. Jeśli zbieramy cookies, identyfikacja Użytkownika jest znacznie ograniczona.
§ 9
Reklamacje i spory
W tej części Regulaminu opisujemy szczegóły rozwiązywania reklamacji i sporów:
- Wszelkie ewentualne spory, które wynikają ze stosowania Regulaminu będziemy rozstrzygać z Użytkownikami polubownie. Jeśli nie dojdziemy w ten sposób do porozumienia, spory będziemy rozwiązywać przez sąd powszechny właściwy miejscowo według prawa.
- Jeśli między nami i Użytkownikiem, który nie jest konsumentem, wystąpią spory, które dotyczą nas – w tym są związane z usługami, które świadczymy – będziemy rozwiązywać przez polskie sądy powszechne właściwe według naszej siedziby.
- Użytkownik, który jest konsumentem, może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Sądem Polubownym przy Małopolskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie (http://www.krakow.wiih.gov.pl/Content/Page/staly_sad_polubowny). Informacje o dostępie do tego trybu i innych procedurach oraz sposobach rozstrzygania sporów są na stronie: http://www.uokik.gov.pl.
- Użytkownik może wybrać dowolny certyfikowany organ pozasądowego rozstrzygania sporów, aby rozstrzygnąć spory, które wyniknęły na tle stosowania tego Regulaminu. Jeśli Użytkownik skorzysta z tej możliwości, nie będzie to miało wpływu na jego prawa do wszczęcia postępowania przed sądem powszechnym.
§ 10
Pliki cookies
W tej części Regulaminu opisujemy informacje związane z Plikami cookies:
1. Właściciel Serwisu wykorzystuje w Serwisie pliki cookies sesyjne, które pozostają zapisane na urządzeniu Użytkownika do momentu wylogowania się z Serwisu lub wyłączenia oprogramowania, oraz stałe, które pozostają na urządzeniach Użytkownika odwiedzającego Serwis przez czas określony w parametrach plików cookies, do momentu ich usunięcia.
2. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa):
a) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika: wymaganych do odpowiedniego działania Serwisu, i innych usług marketingowych i analitycznych,
b) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika: wymaganych do odpowiedniego działania Serwisu (ładowanie się chatbota oraz narzędzia Google Tag Manager, które pośredniczy w zbieraniu cookies marketingowych i analitycznych oraz cookies niezbędne do utrzymania zmiennych sesji Użytkownika),
c) Użytkownik może wyrazić zgodę na cookies marketingowe i analityczne przy wejściu do Serwisu, a bez jego zgody cookies tego typu nie będą zbierane.
3. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w zakresie cookies na stronie https://diag.pl/pacjent, wybierając opcję „Pliki cookie” (w stopce strony). Serwis dopuszcza usunięcie plików cookies, a także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej oraz ust 4. Blokowanie cookies niezbędnych do prawidłowego działania Serwisu, w może ograniczyć lub uniemożliwć korzystanie z Serwisu.
4. W celu zaprzestania rejestrowania cookies:
– w przeglądarce Internet Explorer należy: wybrać z menu głównego pozycję “Narzędzia/Opcje internetowe” a następnie w sekcji “Prywatność” zaznaczyć “Zaawansowane” i wyłączyć pliki cookies.
– w przeglądarce Mozilla Firefox należy: wybrać z menu pozycję “Narzędzia” a następnie pozycję “Opcje” i określić poziom prywatności w sekcji “Prywatność”.
– w przeglądarce Opera należy: wybrać z menu pozycję “Narzędzia” a następnie z pozycji “Preferencje” wybrać “Zaawansowane” a potem “Ciasteczka”.
– w przeglądarce Google Chrome należy: z menu po prawej stronie należy wybrać pozycję “Opcje” a następnie “Dla zaawansowanych” oraz “Ustawienia plików cookies”.
5. Zmiana ustawień zgodnie z ust. 3 i 4 oznacza brak akceptacji Użytkownika na zbieranie plików cookies, z wyłączeniem danych niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa oraz zapewnienia dostępu do usług, informacje te zbierane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Wskazane w ust. 4 powyżej, metody zaprzestania rejestrowania cookies mogą się różnić od wersji przeglądarki, w związku z tym zalecane jest korzystanie z dokumentacji przeglądarki internetowej.
6. Jeśli Użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki z zastrzeżeniem, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. W ramach działalności marketingowej i gromadzenia statystyk Administrator korzysta z usług zewnętrznych podmiotów. W zakresie informacji o preferencjach Użytkownika gromadzonych przez zewnętrzne podmioty Użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzi:
- https://policies.google.com/privacy?hl=pl, https://www.google.com/ads/preferences/ – dla Google,
- https://www.facebook.com/about/privacy/update, https://www.facebook.com/settings – dla Facebook,
- https://www.hotjar.com/privacy– https://www.hotjar.com/opt-out dla Hotjar Ltd.
- https://www.salesmanago.pl/– dla Benhauer Sp. z o.o.,
- https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy – dla LinkedIn,
- admetrics.pl,
- Zowie – dla chatbota
- WP Ads – dla platformy reklamowej WP Ads
- Admitad – dla platformy marketingu partnerskiego
- iab.org.pl/firmy-czlonkowskie/
- iabeurope.eu/members-directory/
- iab.com/member-directory/
§ 11
Logi serwera
W tej części Regulaminu opisujemy informacje związane z logami serwera:
- Informacje o niektórych zachowaniach Użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te wykorzystujemy wyłącznie, by:
- administrować Serwisem,
- zapewnić jak najbardziej sprawną obsługę świadczonych usług hostingowych i bezpieczeństwo Serwisu.
- Zasoby, które przegląda Użytkownik, identyfikujemy przez adresy URL. Ponadto możemy zapisywać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji Użytkownika – te dane identyfikujemy przez protokół HTTP,
- informacje o błędach, jakie wystąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony, którą poprzednio odwiedził Użytkownika (referer link) – jeśli Użytkownik przeszedł do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce Użytkownika,
- informacje o adresie IP.
- Dane, o których piszemy w tym rozdziale:
- Nie są kojarzone z konkretnymi osobami, które przeglądają strony Serwisu.
- Wykorzystujemy jedynie po to, by administrować Serwerem i zapewnić bezpieczeństwo Serwisu.
§ 12
Zmiany w Regulaminie
W tej części Regulaminu opisujemy zasady, na jakich możemy go zmieniać:
- Możemy zmienić Regulamin, jeśli wystąpi jedna z poniższych przyczyn:
- zmienią się możliwości technicznych,
- zmienią się przepisy prawa.
- Powiadomimy Użytkowników o każdej zmianie Regulaminu 14 dni przed wprowadzeniem zmian.
§ 13
Sprawy nieuregulowane tym Regulaminem
Prawem właściwym jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w tym Regulaminie stosujemy przepisy prawa. Szczególnie:
- Ustawę z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny,
- Ustawę z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- Ustawę z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- RODO,
- Ustawę z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- Ustawę z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
[i] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1)