![Echolalia](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fmedia.diag.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F5%2F2024%2F07%2F16144349%2FEcholalia.jpg&w=1920&q=75)
Komunikat e-Sklepu z dnia 15.01.2021r.
Aktualizacja z dnia 18.01.2021
Problemy techniczne zostały usunięte. W placówkach można już realizować vouchery. Zwroty będą realizowane w kolejności wpłynięcia zgłoszenia. Prosimy o cierpliwość.
Przepraszamy za niedogodności.
15.01.2021
Szanowni Państwo,
w związku z przejściowymi problemami technicznymi z realizacją voucherów w placówkach, sugerujemy zakup badań stacjonarnie w Punktach Pobrań.
Po rozwiązaniu problemów, zamówione vouchery, których nie otrzymaliście Państwo na swoje adresy mailowe, zostaną na nie przesłane.
Ważność zakupionych badań wynosi 90 dni od daty złożenia zamówienia.
Zgodnie z regulaminem, istnieje również możliwość zwrotu zakupu. Zwrot vouchera można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie: https://diag.pl/sklep/kontakt-zwrot/.
Przepraszamy za utrudnienia.